bohm_kornel.jpg

Bőhm Kornél
Kommunikációs szakértő

Bőhm Kornél szakblogja

Ez itt Bőhm Kornél kommunikációs szakértő blogja, kríziskommunikációról, hírnévmenedzsmentről és mindenről, ami hozzá tartozik. Bőhm Kornél könyve "Sem megerősíteni, sem cáfolni címmel" jelent meg 2018-ban a HVG kiadónál.

Szerzők

Hírlevél feliratkozás

 

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

* kötelező megadni
Milyen formátumban szeretné megkapni a hírlevelet?

Utolsó kommentek

  • sakkosfx: Ha őszinték akarunk lenni be kell vallani, hogy a mieink mellett csak tanulók lehetnek a Bolgárok!... (2020.07.24. 09:47) Ál-arcok
  • anyadmajma: Hm, az első komment itt se a birka. mi a fasz van vele, vírusos lett? Így hogy irjam meg neki, hog... (2020.07.24. 08:12) Ál-arcok
  • kvadrillio: olajszőkítők, brókercsalások, ÁFA-csalások.......stb...stb.......és az ezekből kivirágzott újgazd... (2020.07.23. 22:53) Ál-arcok
  • kvadrillio: hmmm.....amúgy a fentiekkel kapcs-ban, a volt cocilista országokban még überelnék is a fenti jelen... (2020.07.23. 22:46) Ál-arcok
  • kvadrillio: @kvadrillio: hjahhhhh......van amikor hiába """tanulgat""" valaki, NEM SEGÍT RAJTA !!! :o))))))))... (2020.07.23. 22:26) Ál-arcok
  • Utolsó 20

Címkék

1-800-flower (1) 1956 (1) activia (1) add el jól az ötleted (1) adidas (3) adó (1) ad misplacement (1) agenda setting (1) agyhalott (1) airbnb (1) Ai Weiwei (1) aldi (1) Alec Baldwin (1) állatkert (1) Alonso (1) amazon (1) ambush (1) American Airlines (1) american apparel (1) amex (1) andrew mason (1) annie hall (1) apple (1) áramszünet (1) arany disznó (1) ARC (1) armstrong (2) arrogancia (1) asda (1) asszertivitás (1) ásványvíz (1) atlanta braves (1) átmárkázás (1) átnevezés (2) audi (1) Audi (1) automata (1) avatar (1) baktérium (1) baldaszti (1) baleset (3) Balogh István (1) bankok (1) Barilla (1) basf (1) Batiz (1) beach body (1) beckham (1) beirut (1) bejrút (1) bekapcsolt mikrofon (1) bell pottinger (1) belső kommunikáció (2) belső pr (3) belügyminisztérium (1) benedek (1) Berki (1) bértárgyalás (1) Bertolli (1) Beva (1) Beyoncé (2) Bial (1) big data (1) bikiniszezon (1) bill gates (1) biodóm (1) Biotrial (1) BKK (1) bkk (1) blackface (1) black friday (1) black pr (1) blair (1) blue bell (1) bocsánatkérés (1) bodyfarm (1) body shaming (1) bojkott (3) bol-dog (1) Bono (1) bónusz brigád (1) botrány (16) boycott (1) bp (1) Brand (1) brand (3) brandépítés (2) brand britian (1) brand journalism (1) brito (1) brókerbotrány (2) brown (1) búcsúlevél (1) Buda-cash (3) Budai Bernadett (1) Budapest (1) budapest (1) Budweiser (1) bullying (1) burger king (2) bush (1) C. ronaldo (1) cadbury (1) campaign (1) carnival (1) caterpillar (1) cecil (1) celeb (2) celebritás (1) ceo (1) challangeland (1) chan (1) chandon (1) Chevrolet (1) churchill (1) cleese (1) clooney (2) coca cola (2) Colgate (1) communication (1) concorde (1) contactess (1) content marketing (1) copywriter (1) copywriting (1) corporate identity (1) Costa (1) coughter (1) covid (3) cream egg (1) crisis (1) crisis communication (1) cristiano ronaldo (1) családon belüli (1) csanádi (1) csanády (1) csányi sándor (1) cserpes (1) csillebérc (1) csinibaba (1) csomagküldő (1) cunami (1) Curiosity (1) Curtis (1) cyberbullying (1) Daewoo (1) dal (1) dalai láma (1) Danks (1) danone (2) Daróci Dávid (1) death sells (1) deepwater horizon (1) delta (1) Demcsák (1) Deutsche Telekom (1) dhl (1) Digi (1) díjkiosztó (1) dízel (1) Dolce (1) döntő (1) Douwe Egberts (1) dr.dre (1) drogteszt (1) Dudás Gergely (1) durrdefekt (1) e-magazin (1) eb (1) ebola (1) egészségügy (1) egg-gate (1) egyház (1) embargó (1) emisszió (1) emotinal adveritsing (1) employee activism (1) employer branding (4) erdély (1) érettségi (1) érzelmek (1) érzelmes reklámok (1) espell (1) etikátlan reklám (1) etikus (1) ETO (1) exercise unified response (1) facebook (5) Facebook (3) Facebook Safety Check (1) fawlty (1) federer (1) fedex (1) fekete péntek (1) feliratkozás (2) felvételi (1) fertőzés (1) fesztivál (1) FIA (1) fink (1) fishburger (1) fish o filet (1) fizetés (1) földgáz (1) földrengés (1) Forbes (1) ford (1) Forma1 (1) Formula (1) Formula1 (1) Foursquare (1) four seasons (1) függetlenség (1) fuji (1) Fyre (1) Gabbana (1) Gábor Zsa zsa (1) Galambos Márton (1) gap (3) garner (1) Gauck (1) gay (1) gaydar (1) gay friendly (1) gay pride (1) gáza (2) GDF SUEZ (1) gender (1) general motors (1) Gerendai (1) geszti (1) ghemawat (1) gini dietrich (1) goldenblog (2) Google (1) google (2) görög zita (1) gozsdu (1) grand prix (1) Grecsó (1) greenpeace (1) Greggs (1) griezmann (1) gripen (1) groupon (1) Groves (1) gucci (1) gumi (1) gumiabroncs (1) gumicsont (1) Gundel (1) gupta (1) Guy R. Powell (1) GVH (1) gyárfás (2) gyász (1) gyászhír (1) gyászhíres reklám (2) Gyermekrák Alapítvány (1) gyógyszerkísérlet (1) Győr (1) győri keksz (1) gyűlöletkampány (1) Gyurcsány (1) hacsek és sajó (1) hajószerencsétlenség (1) hakapeszi (1) hakker (1) halácsy (1) halál (1) halloween (1) halott (1) halottak napja (1) hamasz (1) harry potter (1) hasonmás (1) hazudik (1) hazugság (1) heart attack grill (1) heinz (2) helmet (1) hill (1) híresség (1) hírlevél (2) hírnévmenedzsment (9) hiszékenység (1) hivatalos (1) hmv (1) (1) hofi (1) holacracy (1) Hollande (1) hollister (1) homofób (1) honvédség (1) horn (1) hosszú (1) hsieh (1) hvg (1) HVG (1) hvg könyvek (1) igata (1) imázs (1) index (2) index.hu (1) infografika (1) ing (1) ing direct (1) Instagram (1) interjú (3) internetadó (1) invitel (1) iwiw (1) izland (1) izrael (2) Jakupcsek (1) jamaica (1) járvány (1) Jerry Dimos (1) Jézus (1) jobs (1) jog (1) jo moore (1) K&H (1) k-monitor (1) kabalaállat (1) kabát (1) kalandpark (1) Kálmán Olga (1) kampány (2) Kánaán (1) kanada (1) káosz (1) karácsony (2) Karafiáth (1) Kardashian (1) karizmatikus (1) Kasza Tibi (1) katapult (1) katasztrófa (1) katinka (2) katolikus (1) katrina (1) kellogs (1) Kendall Jenner (1) KHB (1) kiállítás (1) kína (1) kirúgás (1) kispál (1) kiss (1) kiss lászló (1) kiszervezés (1) kiszivárogtatás (1) kitkat (1) kockázatelemzés (1) kocsis (1) kodak (1) kolbász (1) kommunikáció (7) kommunikációs stratégia (1) kommunikációs tréning (1) könyvkritika (5) könyv recenzió (3) koppenhága (1) kormányszóvivő (1) koronavírus (2) közösségi média (1) kraft (1) kreatív (3) kreativ (2) Kreatív (4) kreatív szaklap (1) kritika (1) krízis (20) kríziscsapat (1) krízisforgatókönyv (2) kríziskezelés (6) kríziskommunikáció (67) Kríziskommunikáció (9) kríziskommunikációs forgatókönyv (6) krízismenedzsment (2) krízisszimuláció (1) krízistréning (1) kürt (1) lakos (1) Lampedusa (1) lazítani (1) lcd (1) leépítés (2) lego (1) Lego (1) lelki terror (1) lemondás (1) leszerel (1) lidl (1) lights (1) lights off (1) logo (1) lóhús (2) lojalitás (1) london (1) lonsdale (1) lovasi (1) love it or hate it (1) magenta (1) magyarosi péter (1) magyarvíz (1) Magyar Telekom (2) magyar úszás napja (1) Majka (1) MAL (1) malkovich (1) marius (1) máriusz (1) márka (2) marketing (3) markos nádas (1) marks&spencers (1) Mark Zuckerberg (1) Marlboro (1) marmite (1) marriott (1) Mars (1) marvelosa (1) mary poppins (1) maslow (1) mastercard (1) Matáv (2) max (1) McDonalds (7) mcgrew (1) mclaren (1) McVities (1) McWhopper (1) médiatréning (1) médiaunió (1) megszégyenítés (4) meleg (2) meleg méltóság (1) Melilla (1) mélytengeri pokol (1) menekültek (1) mentésügy (1) mentőszolgálat (1) mercedes (3) Messi (1) Michael (1) Michael O Leary (1) microsoft (1) mild (1) milky way (1) millenniumi (1) millennium dome (1) mindea (1) mindenszentek (1) MLSZ (1) MNB (1) moet (1) Mogherini (1) molnár gyula (1) Monica Lewinsky (1) monthy python (1) moore (1) moszkva tér (1) Mousa Aida Zsófia (1) Mulberry (1) munkáltatói (1) music fm (1) MÚSZ (1) mynypd (1) name and shame (1) napi.hu (1) NAV (1) nébih (1) negatív (3) nemzeti (1) Nepal (1) népszavazás (1) nespresso (2) nestlé (1) névváltás (1) newsletter (2) new coke (1) new york police (1) next (1) nike (1) Nivea (1) notre dame (1) no comment (1) nsa (1) nyelvvizsga (1) nypd (1) o1g (1) OBA (1) obama (1) offshore (1) olaj (1) olajszennyezés (1) OLeary (1) olimpia (2) onion (1) önirányító (1) önszabályozó reklámtestület (1) operatív törzs (1) óra (1) orbán (2) oreo (2) Origo (1) origo.hu (2) orosz zoltán (1) országimázs (1) oscar (1) Őszöd (1) öszödi beszéd (1) outsourcing (1) Paddy Power (1) Paksi Atomerőmű (1) palesztin (1) panama (1) panasonic (1) Pánczél Andrea (1) pánikológia (1) pankaj (1) pannon park (1) pápa (2) Paris Hilton (1) patkány (1) patrióta (1) payet (1) pay gap (1) pedofil (1) pénzügy (1) Pepsi (1) persányi (1) personal brand (4) Pethő (1) petruska (1) phillips (1) pintér (1) Pintér Attila (1) Pinyő (1) Pirelli (1) pitch (1) plágium (1) plakát (2) plakátarc (1) pocak (1) pocakos (1) policy (1) politically correct (1) posta (1) Powell (1) pr (3) PR (7) press release (2) prezentáció (1) prezi (2) protein world (1) Provident (1) pr múzeum (1) PR Nap (1) puli (1) pulyka (1) puma (1) Putin (1) qiabo (1) Questor (2) Quimby (1) radó (1) rákkeltő (1) rasszista (3) Ratner (1) Ratner effektus (1) rbc (1) real time (1) real time marketing (1) rebranding (2) recenzió (3) recept (1) Red Bull (1) red herring (1) Red Lobster (1) reklám (5) reklamálás (1) reklámetika (1) reklámok (1) reklám elhelyezés (1) rendőrség (1) renee somerfield (1) reputáció (6) reputációvédelem (2) reuters (1) rezsicsökkentés (1) rió (1) Risztov (1) robbanás (1) rogán (1) ROI (1) rolling stone (1) royal bank of canada (1) Rózsa (1) Rózsa Iván (1) Rubint réka (1) ruhatár (1) rule40 (1) Ryanair (1) s39 (1) sadvertising (1) Sainsburys (2) sajtókapcsolat (1) sajtóközlemény (2) sajtólista (1) sajtótájékoztató (1) Sáling (1) Samsung (2) Sandy (1) sárkányfű (1) Schumacher (1) schweinsteiger (1) sec (1) self-driving (1) sem cáfolni (1) sem megerősíteni (1) seoul secret (1) sérülés (1) sex sells (1) shapiro (1) shell (1) silka (1) Silverstone (1) sisak (1) skócia (1) skót (1) sms (1) snickers (1) snoop (1) social distancing (1) Social media (1) social media (3) sofőr nélküli (1) somlói (1) sonic (1) soproni sör (1) soros (1) Spanghero (1) spíler (1) spindoc (15) spindoktor (7) spin doktor (2) spin sucks (1) spoonful (1) sportpszichológus (1) Starbucks (2) statisztika (1) steve (1) Steven W. Groves (1) storytelling (1) subsribe (1) sugar (1) super bowl (2) suttogó propaganda (1) szabadon ébredők (1) szabad európa (1) széll kálmán (1) személyes márka (4) szexista (2) Sziget (1) szijjártó (1) szilveszter (1) szimbólum (1) szimuláció (1) Szollár (1) szómágia (2) szomorú reklámok (1) szövegíró (1) szponzor (2) szponzoráció (1) sztárjk (1) sztereotípia (1) sztrájk (2) szulák (1) szulák andrea (1) T-mobil (1) T-systems (1) tábornok (1) tarlós (2) tartalommarketing (1) Távközlési kft (1) tax (1) taxis (1) Ted (1) tek (1) Telekom (2) telekom (1) tematizálás (1) tendencia (1) terelés (1) termékvisszavonás (1) tesco (2) tess (1) testimonial (1) testimony (1) tétellopás (2) thanksgiving (1) tibet (1) tiger woods (1) tigris ami nincs (1) Timeline (1) történetmesélés (1) Tóth István (1) Tower of London (1) toyota (1) trafik (1) tréning (3) trump (2) Trump (1) trust me (1) tüntetés (1) tusványos (1) tűz (1) tweet (2) twitter (6) Twitter (2) tylenol (1) U2 (1) uber (1) ügyfél (1) ügyfélszolgálat (1) ügyvéd (1) újlipótváros (1) unicum (1) ups (1) usa (1) úszószövetség (2) úszó vb (1) utódlás (1) valentin (1) válság (1) válságkommunikáció (4) valton (1) vanity (1) váradi (1) váradi józsef (1) Vaszily (1) verekedés (1) verzion (1) vészforgatókönyv (1) Vető (1) Vető Viktória (1) vezető (1) villamospadló (1) virágküldő (1) Virgin (1) visa (1) visszahívás (3) Vodafone (1) vodafone (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) vöröskereszt (1) vuca (1) vw (1) waczak (1) walker (1) walmart (1) waterloo (1) wehearyou (1) wendys (1) who (2) whole foods (1) wizz (1) wizz air (1) Woods (1) wwf (1) Xerox (1) your brand (1) youtube (1) zaklatás (1) zakó (1) zakó-gate (1) zappos (1) zászlóégetés (1) Zsazsa (1) zsiráf (1) zuchlag (1) zuckerberg (2) Zuckerberg (2) zwack (2) Címkefelhő

Szerzők

De hová tűnt Szulák Andrea?!

2012.12.06. 12:51 Spindoc

Egy kézre húzható zoknibáb (aka Pocak) tartja izgalomban a fél országot. A Danone új kabalaállata még a  legrosszabb reklámnak járó aranydisznó díjat is elcsípte.

pocak.jpg

A reklám-szakma minden kreativitással kapcsolatos tévhit ellenére nagyon is földhöz ragadt, számok világában működő terület: egy reklámot sosem az minősít, hogy mennyire kedvelik, hanem hogy mennyire hatékony. Ezt pedig kemény mutatókkal, számsorokkal elemzik napról napra a szakemberek. Szulák Andrea lecserélése ugyanakkor néhány megfontolásra mindenképpen lehetőséget kínál. 

Tegnap részt vehettem egy - egyébként kicsit fura - személyes márka minikonferencián, ahol az öntörvényűen csapongó beszédfolyam érintette a celebbel való reklámozás nehézségeit. Az egyik megállapítás szerint visszaszorulóban vannak az ilyen reklámok. Ezt én nem tapasztalom, de kétségtelen tény, hogy több kínos eset rendkívüli körültekintésre sarkallja a kampány-gurukat. 

Nyilván két hullócsillag bárkinek eszébe jut, ha erről gondolkodunk: a szexbotrányba keveredő Tiger Woods golf galaktikus sztár, valamint a kerékpáros Armstrong éveken át húzódó dopping-sagája kellő publicitást kapott ahhoz, hogy a szponzorok hanyatt-homlok meneküljenek. A botrány persze önmagában nem baj, számos márka és sztár esetében a siker kelléktárát képezheti. A personal brand szempontjából az jelent kezelhetetlen problémát, ha a személyiség integritásán, hitelességén esik csorba. Tiger Woods szerető és szerény családapaként volt pozicionálva, amit enyhén szólva kikezdett a csapodár életmód reflektorfénybe kerülése. A mindig újrakezdő, a halállal szembeszálló, győzhetetlen Armstrong imázsát a doppingolás zúzta szét. (Tegyük hozzá, a dopping bármely sportoló esetében halálos bűn, PR szempontból is, meg egyébként is.)

tiger.jpg

Ilyen tekintetben tehát a márkák tényleg kockáztatnak, a celeb ugyanis jön-megy, beszél, szerepel, és nem tervezhet meg minden következő mozzanatot az egyes márkák menedzsere. (Szintén a tegnapi konferencián hangzott el Szántó Balázs részéről egy kedves bonmot a celebes kockázatelemzéssel kapcsolatban: ha nem akarod, hogy részegen egy szökőkútban fetrengő fotó jelenjen meg rólad, akkor ne fetrengj részegen egy szökőkútban...) Hm, kisebb kockázatnak látszik egy zoknibáb.

Mindezzel együtt a "márkanagykövetek" alkalmazása nem fog kimenni a divatból. A celebek hatnak, széles néptömegek követik minden mozzanatukat, és elvégzik a márka helyett azt a munkát, amit egy szimpla reklámkampány, vagy brandépítés csak milliók befektetésével és hosszú évek alatt tudna, ha tudna. 

nes.jpg

Friss példa az Adidas merész (?) karácsonyi kampánya, amelyen Snoop Doggy Doggra hangszerelve adnak elő egy dickensi christmas carol történetet, benne szerepeltetve egyébként a márka további ikonjait.

   

De ugyancsak friss és meleg hír, hogy a karácsonyi-szilveszteri főszezonját élő luxus pezsgő márka, a Moet & Chandon. khm, hátat fordított Scarlett Johanssonnak és helyette Roger Federer lett a márka nagykövete a következő jó három évre.

rog.jpeg

Ami a hátat fordítást illeti, Scarlett Johansson hátának ismeretében legalábbis sajnálatos nélkülözésnek látszik. Szulák Andrea és a pocak tekintetében pedig ehelyt természetesen nem foglalunk állást...

---

Ha tetszett a bejegyzés, kövesd a blogot rss-en, vagy akár twitteren. Vagy látogass meg honlapunkon, vagy a Facebookon.

A bejegyzés trackback címe:

https://bohmkornel.blog.hu/api/trackback/id/tr944950811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vénszivar 2012.12.06. 20:22:21

Miért ? Hiányzik valakinek ? :)

azekezetnelkulitelseolvasom 2012.12.07. 00:10:50

Kissé túlértékelt volt az énekesnő. Ő bárénekesnőként kezdte, minden bántás nélkül, oda való. Sok órát tud énekelni, kellemes színvonalon, de sosem teszi oda magát, mert talán nincs is mit. Pár éve Cserháti dalokból csinált egy lemezt. Nem lett volna szabad. A huszonéves Cserháti anno több érzelmet tudott a dalokba tenni, mint a negyvenes Szulák...

csavari 2012.12.07. 05:42:19

Senkinek nem hiányzik! Szerintem senki nem vette észre, hogy nincs képernyőn!

Malu 2012.12.07. 07:54:48

Sziasztok!
Én egy picit zsíros dagi srác vagyok (100kg), az átlagosnál nagyobb hassal. De ha celeb lennék, akkor sem jutna eszembe egy egészséges ételt reklámozni, hisz hiteltelen lennék az úszógumijaimmal. Ez épp úgy vonatkozna Szulák Andira, de Neki csak a pénz számít. A marketingesek meg nem néznek nyaktól lefelé: inkább kérik az operatőrt, a rendezőt, hogy úgy állítsa be a képet, Andit, hogy takarásban legyen! :)))

Shopping 2012.12.07. 08:55:26

A kövérség = igénytelenség

Önmagaddal szemben

2012.12.07. 09:50:01

@Shopping: a kövérség = sokszor arról árulkodik, hogy valaki olyan problémákkal küzd, amit egyedül nem biztos,hogy meg tud oldani. A tapintatlanság = szegénységi bizonyítvány önmagadról.

hungarisztan 2012.12.07. 09:58:16

A címben feltett kérdésre:

Nem tudom, hova tűnt, de jó helyen van ott!
Énekeljen, abban tűrhető, de könyörgöm, képernyőre ne engedjék, ún. „műsort” készíteni meg végképp ne!

mézescsók 2012.12.07. 11:27:55

@vénszivar: Odáig el sem jutunk, hogy hiányérzetünk legyen, mert a reklám naponta sajnos többször megy a tv-ben, ráadásul állítólag valamelyik csatornán mostanában a szerencsekereket is vezeti.
@Crescence: Ez frappáns volt. Respect.

Nuuk 2012.12.07. 11:56:27

Iszonyat egyedül fogok maradni a véleményemmel, de én nem utálom Pocakot. Kicsit talán "egyszerű", de sokakat foglalkoztat (pozitív és negatív értelemben is), mém is lett belőle, és én is inkább nézek egy gülüszemű zoknibábot, mint Szulák művésznőt.

Marengoo 2012.12.07. 12:37:31

És azt tudjuk már, hogy hová tűnt Damon Hill?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2012.12.11. 17:11:56

"egyébként kicsit fura - személyes márka minikonferencián" - miért volt fura?

Spindoc · www.spindoc.hu 2012.12.12. 07:24:19

@Konrad: Szia Konrád! :-)
azt gondolom, és ezért is mentem el, hogy jól volt összeállítva a tematika, jó emberek lettek felkérve, érvényes volt a téma, stb. De aztán nem minden működött jól.
Nekem fura, ha egy háromórás eseményen nincs kérdezési blokk, ha ez nem fér bele, akkor túl feszesre volt húzva a program.

Bevallva, hogy a legelső, valóban előadás jellegű előadás első öt percéről lecsúsztam, tehát arról nincs információm, de a maradék két óra 55 percben egyszer sem hangzottak el olyan fogalmak, hogy "linkedin", "CV", "motivációs levél", "blog", stb., stb. Tehát ahhoz képest, hogy ez egy hangsúlyozottan diákoknak szóló személyes márka minikonferencia volt, végig a celebek irányába csúszott el, pedig a celebbé válás a személyes márka egyik alesete, ha úgy tetszik, a jéghegy csúcsa. Egy hallgatónak nem itt kell kezdődjön a személyes márka és nem is ide kell fejlődjön.

A második beszélgetés, ami a legnagyobb blokk volt, maradjunk ennyiben most itt; szét lett trollkodva.

Ezek miatt gondolom furának az eseményt, de persze nekem komm. szakemberként mindig minden sok érvényes új szempontot ad, mindenről eszembe jut valami, tehát egyáltalán nem bántam meg, és nagyon örülök, hogy ingyenes, hasznos eseményeket tudtok tartani. A fenti megjegyzések miatt minősítem ugyanakkor kicsit furának az estét.
süti beállítások módosítása