bohm_kornel.jpg

Bőhm Kornél
Kommunikációs szakértő

Bőhm Kornél szakblogja

Ez itt Bőhm Kornél kommunikációs szakértő blogja, kríziskommunikációról, hírnévmenedzsmentről és mindenről, ami hozzá tartozik. Bőhm Kornél könyve "Sem megerősíteni, sem cáfolni címmel" jelent meg 2018-ban a HVG kiadónál.

Szerzők

Hírlevél feliratkozás

 

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

* kötelező megadni
Milyen formátumban szeretné megkapni a hírlevelet?

Utolsó kommentek

  • sakkosfx: Ha őszinték akarunk lenni be kell vallani, hogy a mieink mellett csak tanulók lehetnek a Bolgárok!... (2020.07.24. 09:47) Ál-arcok
  • anyadmajma: Hm, az első komment itt se a birka. mi a fasz van vele, vírusos lett? Így hogy irjam meg neki, hog... (2020.07.24. 08:12) Ál-arcok
  • kvadrillio: olajszőkítők, brókercsalások, ÁFA-csalások.......stb...stb.......és az ezekből kivirágzott újgazd... (2020.07.23. 22:53) Ál-arcok
  • kvadrillio: hmmm.....amúgy a fentiekkel kapcs-ban, a volt cocilista országokban még überelnék is a fenti jelen... (2020.07.23. 22:46) Ál-arcok
  • kvadrillio: @kvadrillio: hjahhhhh......van amikor hiába """tanulgat""" valaki, NEM SEGÍT RAJTA !!! :o))))))))... (2020.07.23. 22:26) Ál-arcok
  • Utolsó 20

Címkék

1-800-flower (1) 1956 (1) activia (1) add el jól az ötleted (1) adidas (3) adó (1) ad misplacement (1) agenda setting (1) agyhalott (1) airbnb (1) Ai Weiwei (1) aldi (1) Alec Baldwin (1) állatkert (1) Alonso (1) amazon (1) ambush (1) American Airlines (1) american apparel (1) amex (1) andrew mason (1) annie hall (1) apple (1) áramszünet (1) arany disznó (1) ARC (1) armstrong (2) arrogancia (1) asda (1) asszertivitás (1) ásványvíz (1) atlanta braves (1) átmárkázás (1) átnevezés (2) audi (1) Audi (1) automata (1) avatar (1) baktérium (1) baldaszti (1) baleset (3) Balogh István (1) bankok (1) Barilla (1) basf (1) Batiz (1) beach body (1) beckham (1) beirut (1) bejrút (1) bekapcsolt mikrofon (1) bell pottinger (1) belső kommunikáció (2) belső pr (3) belügyminisztérium (1) benedek (1) Berki (1) bértárgyalás (1) Bertolli (1) Beva (1) Beyoncé (2) Bial (1) big data (1) bikiniszezon (1) bill gates (1) biodóm (1) Biotrial (1) bkk (1) BKK (1) blackface (1) black friday (1) black pr (1) blair (1) blue bell (1) bocsánatkérés (1) bodyfarm (1) body shaming (1) bojkott (3) bol-dog (1) Bono (1) bónusz brigád (1) botrány (16) boycott (1) bp (1) Brand (1) brand (3) brandépítés (2) brand britian (1) brand journalism (1) brito (1) brókerbotrány (2) brown (1) búcsúlevél (1) Buda-cash (3) Budai Bernadett (1) Budapest (1) budapest (1) Budweiser (1) bullying (1) burger king (2) bush (1) C. ronaldo (1) cadbury (1) campaign (1) carnival (1) caterpillar (1) cecil (1) celeb (2) celebritás (1) ceo (1) challangeland (1) chan (1) chandon (1) Chevrolet (1) churchill (1) cleese (1) clooney (2) coca cola (2) Colgate (1) communication (1) concorde (1) contactess (1) content marketing (1) copywriter (1) copywriting (1) corporate identity (1) Costa (1) coughter (1) covid (3) cream egg (1) crisis (1) crisis communication (1) cristiano ronaldo (1) családon belüli (1) csanádi (1) csanády (1) csányi sándor (1) cserpes (1) csillebérc (1) csinibaba (1) csomagküldő (1) cunami (1) Curiosity (1) Curtis (1) cyberbullying (1) Daewoo (1) dal (1) dalai láma (1) Danks (1) danone (2) Daróci Dávid (1) death sells (1) deepwater horizon (1) delta (1) Demcsák (1) Deutsche Telekom (1) dhl (1) Digi (1) díjkiosztó (1) dízel (1) Dolce (1) döntő (1) Douwe Egberts (1) dr.dre (1) drogteszt (1) Dudás Gergely (1) durrdefekt (1) e-magazin (1) eb (1) ebola (1) egészségügy (1) egg-gate (1) egyház (1) embargó (1) emisszió (1) emotinal adveritsing (1) employee activism (1) employer branding (4) erdély (1) érettségi (1) érzelmek (1) érzelmes reklámok (1) espell (1) etikátlan reklám (1) etikus (1) ETO (1) exercise unified response (1) Facebook (3) facebook (5) Facebook Safety Check (1) fawlty (1) federer (1) fedex (1) fekete péntek (1) feliratkozás (2) felvételi (1) fertőzés (1) fesztivál (1) FIA (1) fink (1) fishburger (1) fish o filet (1) fizetés (1) földgáz (1) földrengés (1) Forbes (1) ford (1) Forma1 (1) Formula (1) Formula1 (1) Foursquare (1) four seasons (1) függetlenség (1) fuji (1) Fyre (1) Gabbana (1) Gábor Zsa zsa (1) Galambos Márton (1) gap (3) garner (1) Gauck (1) gay (1) gaydar (1) gay friendly (1) gay pride (1) gáza (2) GDF SUEZ (1) gender (1) general motors (1) Gerendai (1) geszti (1) ghemawat (1) gini dietrich (1) goldenblog (2) Google (1) google (2) görög zita (1) gozsdu (1) grand prix (1) Grecsó (1) greenpeace (1) Greggs (1) griezmann (1) gripen (1) groupon (1) Groves (1) gucci (1) gumi (1) gumiabroncs (1) gumicsont (1) Gundel (1) gupta (1) Guy R. Powell (1) GVH (1) gyárfás (2) gyász (1) gyászhír (1) gyászhíres reklám (2) Gyermekrák Alapítvány (1) gyógyszerkísérlet (1) Győr (1) győri keksz (1) gyűlöletkampány (1) Gyurcsány (1) hacsek és sajó (1) hajószerencsétlenség (1) hakapeszi (1) hakker (1) halácsy (1) halál (1) halloween (1) halott (1) halottak napja (1) hamasz (1) harry potter (1) hasonmás (1) hazudik (1) hazugság (1) heart attack grill (1) heinz (2) helmet (1) hill (1) híresség (1) hírlevél (2) hírnévmenedzsment (9) hiszékenység (1) hivatalos (1) hmv (1) (1) hofi (1) holacracy (1) Hollande (1) hollister (1) homofób (1) honvédség (1) horn (1) hosszú (1) hsieh (1) hvg (1) HVG (1) hvg könyvek (1) igata (1) imázs (1) index (2) index.hu (1) infografika (1) ing (1) ing direct (1) Instagram (1) interjú (3) internetadó (1) invitel (1) iwiw (1) izland (1) izrael (2) Jakupcsek (1) jamaica (1) járvány (1) Jerry Dimos (1) Jézus (1) jobs (1) jog (1) jo moore (1) K&H (1) k-monitor (1) kabalaállat (1) kabát (1) kalandpark (1) Kálmán Olga (1) kampány (2) Kánaán (1) kanada (1) káosz (1) karácsony (2) Karafiáth (1) Kardashian (1) karizmatikus (1) Kasza Tibi (1) katapult (1) katasztrófa (1) katinka (2) katolikus (1) katrina (1) kellogs (1) Kendall Jenner (1) KHB (1) kiállítás (1) kína (1) kirúgás (1) kispál (1) kiss (1) kiss lászló (1) kiszervezés (1) kiszivárogtatás (1) kitkat (1) kockázatelemzés (1) kocsis (1) kodak (1) kolbász (1) kommunikáció (7) kommunikációs stratégia (1) kommunikációs tréning (1) könyvkritika (5) könyv recenzió (3) koppenhága (1) kormányszóvivő (1) koronavírus (2) közösségi média (1) kraft (1) kreatív (3) kreativ (2) Kreatív (4) kreatív szaklap (1) kritika (1) krízis (20) kríziscsapat (1) krízisforgatókönyv (2) kríziskezelés (6) kríziskommunikáció (67) Kríziskommunikáció (9) kríziskommunikációs forgatókönyv (6) krízismenedzsment (2) krízisszimuláció (1) krízistréning (1) kürt (1) lakos (1) Lampedusa (1) lazítani (1) lcd (1) leépítés (2) lego (1) Lego (1) lelki terror (1) lemondás (1) leszerel (1) lidl (1) lights (1) lights off (1) logo (1) lóhús (2) lojalitás (1) london (1) lonsdale (1) lovasi (1) love it or hate it (1) magenta (1) magyarosi péter (1) magyarvíz (1) Magyar Telekom (2) magyar úszás napja (1) Majka (1) MAL (1) malkovich (1) marius (1) máriusz (1) márka (2) marketing (3) markos nádas (1) marks&spencers (1) Mark Zuckerberg (1) Marlboro (1) marmite (1) marriott (1) Mars (1) marvelosa (1) mary poppins (1) maslow (1) mastercard (1) Matáv (2) max (1) McDonalds (7) mcgrew (1) mclaren (1) McVities (1) McWhopper (1) médiatréning (1) médiaunió (1) megszégyenítés (4) meleg (2) meleg méltóság (1) Melilla (1) mélytengeri pokol (1) menekültek (1) mentésügy (1) mentőszolgálat (1) mercedes (3) Messi (1) Michael (1) Michael O Leary (1) microsoft (1) mild (1) milky way (1) millenniumi (1) millennium dome (1) mindea (1) mindenszentek (1) MLSZ (1) MNB (1) moet (1) Mogherini (1) molnár gyula (1) Monica Lewinsky (1) monthy python (1) moore (1) moszkva tér (1) Mousa Aida Zsófia (1) Mulberry (1) munkáltatói (1) music fm (1) MÚSZ (1) mynypd (1) name and shame (1) napi.hu (1) NAV (1) nébih (1) negatív (3) nemzeti (1) Nepal (1) népszavazás (1) nespresso (2) nestlé (1) névváltás (1) newsletter (2) new coke (1) new york police (1) next (1) nike (1) Nivea (1) notre dame (1) no comment (1) nsa (1) nyelvvizsga (1) nypd (1) o1g (1) OBA (1) obama (1) offshore (1) olaj (1) olajszennyezés (1) OLeary (1) olimpia (2) onion (1) önirányító (1) önszabályozó reklámtestület (1) operatív törzs (1) óra (1) orbán (2) oreo (2) Origo (1) origo.hu (2) orosz zoltán (1) országimázs (1) oscar (1) Őszöd (1) öszödi beszéd (1) outsourcing (1) Paddy Power (1) Paksi Atomerőmű (1) palesztin (1) panama (1) panasonic (1) Pánczél Andrea (1) pánikológia (1) pankaj (1) pannon park (1) pápa (2) Paris Hilton (1) patkány (1) patrióta (1) payet (1) pay gap (1) pedofil (1) pénzügy (1) Pepsi (1) persányi (1) personal brand (4) Pethő (1) petruska (1) phillips (1) pintér (1) Pintér Attila (1) Pinyő (1) Pirelli (1) pitch (1) plágium (1) plakát (2) plakátarc (1) pocak (1) pocakos (1) policy (1) politically correct (1) posta (1) Powell (1) pr (3) PR (7) press release (2) prezentáció (1) prezi (2) protein world (1) Provident (1) pr múzeum (1) PR Nap (1) puli (1) pulyka (1) puma (1) Putin (1) qiabo (1) Questor (2) Quimby (1) radó (1) rákkeltő (1) rasszista (3) Ratner (1) Ratner effektus (1) rbc (1) real time (1) real time marketing (1) rebranding (2) recenzió (3) recept (1) Red Bull (1) red herring (1) Red Lobster (1) reklám (5) reklamálás (1) reklámetika (1) reklámok (1) reklám elhelyezés (1) rendőrség (1) renee somerfield (1) reputáció (6) reputációvédelem (2) reuters (1) rezsicsökkentés (1) rió (1) Risztov (1) robbanás (1) rogán (1) ROI (1) rolling stone (1) royal bank of canada (1) Rózsa (1) Rózsa Iván (1) Rubint réka (1) ruhatár (1) rule40 (1) Ryanair (1) s39 (1) sadvertising (1) Sainsburys (2) sajtókapcsolat (1) sajtóközlemény (2) sajtólista (1) sajtótájékoztató (1) Sáling (1) Samsung (2) Sandy (1) sárkányfű (1) Schumacher (1) schweinsteiger (1) sec (1) self-driving (1) sem cáfolni (1) sem megerősíteni (1) seoul secret (1) sérülés (1) sex sells (1) shapiro (1) shell (1) silka (1) Silverstone (1) sisak (1) skócia (1) skót (1) sms (1) snickers (1) snoop (1) social distancing (1) social media (3) Social media (1) sofőr nélküli (1) somlói (1) sonic (1) soproni sör (1) soros (1) Spanghero (1) spíler (1) spindoc (15) spindoktor (7) spin doktor (2) spin sucks (1) spoonful (1) sportpszichológus (1) Starbucks (2) statisztika (1) steve (1) Steven W. Groves (1) storytelling (1) subsribe (1) sugar (1) super bowl (2) suttogó propaganda (1) szabadon ébredők (1) szabad európa (1) széll kálmán (1) személyes márka (4) szexista (2) Sziget (1) szijjártó (1) szilveszter (1) szimbólum (1) szimuláció (1) Szollár (1) szómágia (2) szomorú reklámok (1) szövegíró (1) szponzor (2) szponzoráció (1) sztárjk (1) sztereotípia (1) sztrájk (2) szulák (1) szulák andrea (1) T-mobil (1) T-systems (1) tábornok (1) tarlós (2) tartalommarketing (1) Távközlési kft (1) tax (1) taxis (1) Ted (1) tek (1) Telekom (2) telekom (1) tematizálás (1) tendencia (1) terelés (1) termékvisszavonás (1) tesco (2) tess (1) testimonial (1) testimony (1) tétellopás (2) thanksgiving (1) tibet (1) tiger woods (1) tigris ami nincs (1) Timeline (1) történetmesélés (1) Tóth István (1) Tower of London (1) toyota (1) trafik (1) tréning (3) trump (2) Trump (1) trust me (1) tüntetés (1) tusványos (1) tűz (1) tweet (2) twitter (6) Twitter (2) tylenol (1) U2 (1) uber (1) ügyfél (1) ügyfélszolgálat (1) ügyvéd (1) újlipótváros (1) unicum (1) ups (1) usa (1) úszószövetség (2) úszó vb (1) utódlás (1) valentin (1) válság (1) válságkommunikáció (4) valton (1) vanity (1) váradi (1) váradi józsef (1) Vaszily (1) verekedés (1) verzion (1) vészforgatókönyv (1) Vető (1) Vető Viktória (1) vezető (1) villamospadló (1) virágküldő (1) Virgin (1) visa (1) visszahívás (3) Vodafone (1) vodafone (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) vöröskereszt (1) vuca (1) vw (1) waczak (1) walker (1) walmart (1) waterloo (1) wehearyou (1) wendys (1) who (2) whole foods (1) wizz (1) wizz air (1) Woods (1) wwf (1) Xerox (1) your brand (1) youtube (1) zaklatás (1) zakó (1) zakó-gate (1) zappos (1) zászlóégetés (1) Zsazsa (1) zsiráf (1) zuchlag (1) Zuckerberg (2) zuckerberg (2) zwack (2) Címkefelhő

Szerzők

Kabátlopási ügy

2015.01.02. 10:01 Spindoc

kabat1.jpg

Ismét ruhatár-botránnyal kezdődött az év, nem először és nyilván nem is utoljára. A szilveszter - érthetően - óriási csábítást jelent sok üzleti vállalkozás számára, nagy árbevétel, egyetlen éjszaka alatt, ennek nehéz ellenállni. Ugyanakkor a West-Balkán tragédia óta a gigabulik szervezési előírásai jelentősen megszigorodtak, és azt vélhettük, a szervezők is óvatosabbak, körültekintőbbek lettek.

A Music Fm tumultuózus jelenetekbe fulladt partija ismét számos tanulsággal szolgál. Technikai szempontból kézenfekvő: a külvárosi helyszín lehetetlenné tette a bajt idejében felismerők számára a gyors távozást, a biztonsági szolgálat tagjai, a beszámolók alapján, alkalmatlannak bizonyultak a helyzet emberséges kezelésére, a szervezésért felelős cég mindenestől csődöt mondott.

Ezeket a hiányosságokat a következő hetekben rengeteget fogják elemezni, ebben biztosak vagyunk, mi azonban, szokásunknak megfelelően most a kríziskommunikációs tanulságokra koncentrálnánk. Az első és legfontosabb megállapítás: a névadó szponzoré a balhé. A mostani botrány egyértelműen a Music FM rádió nevéhez kötődik majd, függetlenül attól, hogy a rádió csak a fellépőket szervezte. Onnantól, hogy a buli a Music FM márkája alatt futott, felvállalták, hogy mind a jó emlékek, a pozitív asszociációk ugyanúgy hozzájuk kötődnek, mint a kockázatok. Ezúttal az utóbbi nyert. Ide tartozik, hogy mindig a legnagyobb, legismertebb márka sérül, sajnos az igazi felelős, ha kevésbé ismert a neve, nem fog beválni bűnbaknak. (Gondoljunk csak a lóhús botrányra, amelynek a Tesco csak az egyik áldozata volt, mégis az ő nevéhez kötődik leginkább. Ez az igazi kabátlopási ügy...) Ebből a szempontból nagyon tanulságos, hogy a Music FM sikeresen érte el - mert őt sejtjük a háttérben -, hogy a legnagyobb hírportálok Music FM - Lights Off partira módosították a címbeli említést, ezzel megosztva a felelősséget a névadó és a szervező között.

kabat2.jpeg

Sok szó esik a Music FM Facebook kommunikációjáról is, amely nem tűnik következetesnek. A negatív hozzászólások törlése mindenképpen amatőr megoldás, mint ahogy az első bocsánatkérő poszt gyors eltüntetése is. Ráadásul, a legtöbben arról számolnak be, hogy akinek sikerült felvennie a kapcsolatot a rádióval és/vagy a szervező céggel, korrekt hozzáállást tapasztalnak: nem zárkóznak el a kártérítéstől, jóvátételtől és nem mulasztanak el bocsánatot kérni a kialakult fejetlenségért. Ez a kríziskezelés egyik legfontosabb eleme, a tényleges tartalma. Ehhez képest a kapkodó FB kommunikáció átgondolatlannak hat, miközben a botrány óta (ami 31-e 22.00. óra körül már kipattant) lett volna elég idő kialakítani egy kulturáltabb stratégiát.

Ami megint kiderült: a szervezői munka sohasem rutinfeladat, semmi sem fog magától megoldódni, helyrerázódni. Ha egy külső helyszínre odacsődítünk sokezer embert, az óriási felelősséggel jár, még óriásibb felkészülést igényel, és gondolni kell arra is, hogy ami megtörténhet, az meg is történik.

---

Ha tetszett a bejegyzés, kövesd a blogot rss-en, vagy akár twitteren. Vagy látogass meg honlapunkon, vagy a Facebookon. Követhetsz a Linkedinen is, és a hírlevélre se felejts el feliratkozni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bohmkornel.blog.hu/api/trackback/id/tr807032141

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nagy party bosszúságokkal 2015.01.03. 14:24:16

  Botrányos jelenetekkel, verekedéssel, kabátok eltűnésével és méltatlan körülmények között zárult egy nagy szilveszteri party. Vélhetően az esemény házigazdái, és szervezői nem készültek fel kellő alapossággal a hatalmas tömeg érkezésére. Ezeken a na...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aföldönnemalien 2015.01.03. 10:45:50

A facebook kommunikációhoz hozzátartozik a különböző kommentek likeolása is. Elég sok primitív, a problémát lekicsínylő, a panaszkodókat kritizáló hozzászólást is lájkolt a music fm nevű adminisztrátor, ami nem igazán összeegyeztethető a kommunikációjukkal ill. megkérdőjelezi, hogy tényleg tudatában vannak a felelősségükkel az ügyben... és itt nem jogi felelősségre gondolok.

Cynykus 2015.01.03. 10:50:16

Ha már kommunikáció, akkor nézzük csak meg a bejegyzés képei közt azt, amin a sorban állás látszik. N O R M Á L és V I P fekete-fehérben A4-es lapra nyomtatva, ez önmagáért beszél. Totál amatőr, 18-25 éves partiszervező srácok, akik "tudnak intézni", karszalagokat, hoszteszkedő csajokat sőt, ruhatárat is. Van minden, olcsón, a haverom haverjának a cuccai... Igenis van felelőssége a Music FM-nek! Egy ilyen totál amatőr bandával miért áll össze, egy komoly háttérrel rendelkező médiacég? Mert ennyibe veszik a saját közönségüket: Igénytelen majmok, akik majd jól berúgnak (stb.), szanaszét posztolják a netet a márkánkkal, hú de jó, trendi viralitás! Mindezt megoldjuk a lehető legolcsóbban, hiszen a kissrácok már annak is örülhettek, hogy látták belülről az irodánkat. A Spindoc poszt csak sejteti, a kommunikációs trükköt, ha jól sikerült volna a buli, akkor a "nagy" Music FM-nek eszébe se jutott volna még csak megemlíteni sem a Lights Off-ot az visszhangokban.
Ostobán arra még ők sem gondoltak (és itt a felelősség), hogy pár 1000 embert, pláne szilveszterkor nem lehet házibulis módszerekkel igényesen kiszolgálni.

shushu2 2015.01.03. 11:07:46

Remélem a Valton nevű cég neve is folyamatosan felmerül, hogy mennyire inkompetensnek az alkalmazottaik. és szép lassan csődbe megy és normálisabb szekus cég jön a helyükbe. ( sajnos nekem sok negatív tapasztalatom van a valtonosokkal, dolgoztam velük együtt mint rendezvényszervező és jártam olyan bulikban is magán emberként, ahol ők voltak, szörnyű a hozzáállásuk, nem sok különbség van köztük és egy átlag részeg agresszív partyzó között ha balhé van).

Spindoc · www.spindoc.hu 2015.01.03. 11:11:11

@shushu2: Ez jó felvetés, azért nem említettük külön most őket, mert mintha lenne egy Walton, meg egy Valton is, ami újabb kavart jelentene. Persze lehet, hogy ez is szándékos.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.01.03. 11:25:00

Aki ilyen szar helyekre megy "bulizni" azt nem tudom sajnálni, ha a saját igénytelenségéért igénytelen szervezést kap cserébe.

De tényleg: mégis mi a faxot vártak ezek az emberek? Beállnak csürhének, és majd nem úgy kezelik őket, mint egy csürhét?

shushu2 2015.01.03. 11:25:39

Valton lesz az : valton.hu/hu/ Walton márkanévvel csak pezsgők vannak :D

shushu2 2015.01.03. 11:27:41

@beszélő majom: én sem mennék ilyen helyre az fix, de attól még jogos elvárás a jegyért cserébe, hogy ne verjenek meg és meglegyen a kabátod és be tudjál jutni a helyre.

Piimpa 2015.01.03. 11:49:23

MIT VÁRHATTATOK EGY "ILLEGAL" NÉVRE KERESZTELT BULIRÓL A BNV-N, PARASZTOK?

pont amit kaptatok.

Darw 2015.01.03. 11:53:55

@Cynykus:
Egyetértek. Egyértelmű, hogy a Music-FMnek felelőssége van ebben. Ha ők hirdetik meg a partyt, de kiadják alvállalkozóknak a szervezést, akkor nekik kell utánanézniük, hogy mégis kivel dolgoztatnak. Kérni referenciákat például... Mert ha az említett cég eddig csak Mucsaröcsögei falunapokat szervezett, akkor egyértelmű, hogy nem készültek fel egy tízezres létszámú rendezvény lebonyolítására. Ehhez tapasztalat kell, ami nyilván az említett cégeknél nem volt meg, viszont sajnáltak a pénzt azokra a vállalatokra, ahol ezt (a fejlettebb humán-és infrastrukturális, illetve tapasztalati hátterükkel) képesek lettek volna zökkenőmentesen lebonyolítani a rendezvényt. A Music-FM a biztonságon spórolt, akkor ne hárítsa kizárólagosan másra a felelősséget.

best 2015.01.03. 12:37:28

Annyira látszik, hogy ide többnyire azok posztolnak akik ott sem voltak! A buli jó volt.
A Valtonos biztonságiakat kellett volna a falhoz állítani! Két féle volt: a szemét agresszív geciláda, aki direkt provokálta AZ ELŐRE FIZETŐ vendégeket(állat módjára bántak velünk, ordibáltak, lökdöstek, asztalt nyomtak ránk!), a másik féle állatja meg elbújt a sarokban vagy kint cigizett és nem csinált semmit...
Akiket még megöltem volna azok az ostoba ruhatáros kis kurvák! Ott kellett állni a ruhatár előtt egy órát, mert a miss picsák mit csináltak? Álltak egy helyben mint a fasz és hergelték az embereket! Az a pár csaj aki legalább megmozdult az is olyan lassan mozgott mint a tetű!

Big Blaster 2015.01.03. 13:02:10

Hát nem tudom. Nem vagyok egy bulizós típus, de ha mégis olyan ötletem támadt volna, hogy elmegyek erre a rendezvényre és azt tapasztaltam volna amiket írtak, hogy a buszra várók között is volt egy rakás lökdösődő idióta, a kapuk előtt kellett fagyoskodni egy csomót, akkor kb. ekkor elhúzok onnét a vérbe. Ez persze nem mentesíti a szervezőket, de őszintén, ki az a mazochista, aki ennyi kellemetlenség ellenére jó ötletnek gondolta, hogy oda menjen bulizni?

Piimpa 2015.01.03. 14:18:36

@best: kiadtál ennyi pénzt, egy ilyen lineupra ? :DDD mondom, hogy parasztbál volt ez

odamondó 2015.01.03. 19:08:51

Egyszerűen az ország inkompetens gigantikus zárttérben lévő buli levezénylésére.

tisztapista 2015.01.03. 19:41:18

Aki elmegy ezekre a "gigabulikra", az ugyanúgy bevállalja a szívás kockázatát, mint a Music FM, ami csomó rendezvényhez a nevét adja.

Most őszintén, mennyire valószínű, hogy a BNV-n jól meg tudnak szervezni egy bulit sokezer embernek? Semennyire. Hacsak nem volt ott már tavaly is és tavalyelőtt is, és a barátaim azt mondják, hogy annyira csúcs volt, hogy csak na.

De ha már odamentem, akkor tudni kell bármikor visszafordulni. Mínusz 10-12 fokban 2 (kettő!) percet vagyok hajlandó várni a szabad ég alatt, és ha látom, hogy nem megy a sor, akkor elhúzok mielőtt megfagyok. Miért? Mert ha zárt helyre megyek szórakozni, akkor nem síruhába öltözöm fel.

Konklúzió: a sok fiatal odament nem szórakozni, hanem sorakozni, jobbnál jobb, meleg kabátokban, úgyhogy ne csodálkozzanak, hogy ugyanezeket a kabátokat később meglovasították.
süti beállítások módosítása